Regulamin Korzystania z Platformy E-learningowej
Niniejszy regulamin korzystania z platformy e-learningowej, zwany dalej „Regulaminem” określa zakres i warunki korzystania przez użytkowników z platformy e-learningowej, która prowadzona jest przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu.
DEFINICJE
Określenia użyte w niniejszym regulaminie mają następujące znaczenie:
- 1. Użytkownik – osoba korzystająca z platformy e-learningowej.
- 2. Administrator - podmiot będący licencjobiorcą platformy e-learningowej, w tym wypadku Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu.
- 3. Platforma - Platforma e-learningowa, Learning Menagment System (LMS) aplikacja internetowa służąca do przeprowadzania ksztalcenia w trybie online.
- 4. Konto użytkownika – zbiór danych informujacych Platformę o dostępie uzytkownika od poszczególnych jej części i materiałow na niej udostęnianych.
- następstwa działań podjętych przez Użytkownika stanowiących naruszenie postanowień regulaminu chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej,
- skutki udostępnienia hasła dostępu przez Użytkownika osobie trzeciej,
- prawdziwość danych podanych przez Użytkownika w trakcie rejestracji,
- awarie i zakłócenia w działaniu sieci internetowej, za pośrednictwem, której Użytkownik korzysta z Platformy.
INFORMACJE OGÓLNE, ZAKRES UŻYTKOWANIA, ZASTRZEŻENIA
1. Przeznaczeniem niniejszej platformy e-learningowej jest jej wykorzystanie w celach informacyjno-edukacyjnych.
2. Platforma e-learningowa jest dostępna tylko i wyłącznie poprzez Internet i działa 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę z wyłączeniem okresów niezbędnych na przeprowadzenie prac modernizacyjnych lub z wyłącznie okresów awarii.
3. Udział w szkoleniach jest płatny z wyłączeniami.
4. Korzystanie z platformy e-learningowej wymaga od użytkownika dostępu do sieci internetowej, posiadanie aktywnego adresu e-mail, komputera z zainstalowaną przeglądarką internetową (z uruchomionym wykonywaniem javascript w przypadku korzystania z zdalnych testów wiedzy) i ewentualnie dodatkowym oprogramowaniem ( ADOBE READER, FLASH PLAYER, JAVA ), niezbędnym do udziału w kursach e-learningowych i korzystania z materiałow dydaktycznych zamieszczonych na Platformie.
5. Korzystając z platformy, użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się na jego koncie oraz otrzymywanie wiadomości drogą elektroniczną z Instytutu, dotyczących prowadzonych działań dydaktycznych i promocji zdrowia (patrz rozdział „przetwarzanie i ochrona danych osobowych”).
6. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach - kopiowanie i udostępnianie (w sieci) materiałów dydaktycznych zamieszczonych na platformie elearningowej - bez zgody autorów - jest zabronione i podlega karze. Dozwolone jest korzystanie i eksploatacji platformy i materiałow w ramach użytku własnego.
7. Użytkownik zobowiązuje się nie przekazywać osobom trzecim swoich danych dostępowych do konta na platformie tj. hasło dostępu.
8. Administrator zastrzega sobie prawo do stałego lub czasowego wyłączenia dostępu do platformy dla użytkownika w przypadku korzystania z platformy w sposób niezgodny z niniejszym regulaminem, zasady ogólnie przyjętej nety-kiety, badź w sposób łamiacy przepisy prawa Polskiego. Ponowne przydzielenie możliwości korzystania z zasobów platformy e-learningowej może nastąpić dopiero po wyjaśnieniu przyczyn zablokowania dostępu.
PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Użytkownikow jest Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu.
2. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w celach związanych z korzystaniem z świadczenieniem usług e–learningowych.
3. Korzystanie z Platformy jak i udostępnianie wszelkich danych osobowych jest dobrowolne i bezpłatne.
4. Z kontem użytkownika powiązane są dane osobowe niezbędne (tj. adres e-mail) do utworzenia i utrzymania konta użytkownika na platformie oraz dane podane dobrowolnie oraz dane eksploatacyjne.
5. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych udostępnionych w związku z korzystaniem z usługi, prawo do dokonywania korekt oraz aktualizacji treści tychże danych. W przypadkach przewidzianych w ustawie, użytkownikowi przysługuje prawo sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
6. Administratorowi przysługuje prawo przetwarzania, w tym gromadzenia i przechowywania danych charakteryzujących sposób korzystania przez użytkownika z usługi e-learningowej zgodnie z zasadami przewidzianymi przepisami prawa.
7. Przetwarzanie danych osobowych użytkowników podejmowane jest w celu oraz w zakresie koniecznym do realizacji usługi e-learningowej oraz w przypadku gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu.
8. Administrator zobowiazuje się nie udostepniać osobą trzecim danych osobowych użytkowników platformy, z wyjątkiem gdy ich ujawnienie jest wymagane przez prawo. Informacje mogą być udostępniane innym podmiotom również w celu dochodzenia praw Administratora lub do podjęcia działań w stosunku do potencjalnie nielegalnej działalności.
POMOC TECHNICZNA
1. Użytkownik zgłasza wszelkie nieprawidłowości związane z wykorzystywaniem platformy e-learningowej na adres e-mail m.bombol@ifps.org.pl.
2. Administrator dołoży wszelkich starań w celu usunięcia nieprawidłowości w przypadku ich faktycznego wystąpienia na miarę możliwości technicznych.
3. Administrator dołoży wszelkich starań w celu usunięcia nieprawidłowości w przypadku ich faktycznego wystąpienia na miarę możliwości technicznych.
4. Administrator nie gwarantuje, że oprogramowanie i treści znajdujące się na platformie spełnią oczekiwania i wymagania użytkownika oraz że ich funkcjonowanie na komputerze użytkownika będzie całkowicie wolne od błędów i że jest ono zgodne z każdym systemem komputerowym, na którym się go używa.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:
2. Administrator może wprowadzać zmiany oraz ulepszenia w oprogramowaniu oraz treści bez konieczności informowania o tym użytkownika. W związku z powyższym administrator zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączania dostępu do platformy w celu wykonania niezbędnych prac związanych z utrzymaniem i ulepszeniem oprogramowania i treści. Administrator dołoży wszelkich starań, aby częstotliwość i czas wstrzymania świadczenia usługi e-learningowej były jak najmniej uciążliwe dla użytkownika.
3. Odmowa przyjęcia dokonanych zmian, automatycznie oznacza rezygnację z korzystania z platformy e-learningowej. W takim przypadku użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie do powiadomienia administratora platformy w celu usunięcia jego konta.
4. Wszelkie zmiany niniejszego regulaminy będą dokonywane w formie pisemnej. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.
Warszawa, 10.08.2018